Witajka

Witajka Moi Drodzy

Założyłam tego bloga, aby dzielić się tu z Wami moimi amatorskimi zdjęciami, tak więc nie znajdziecie tu długich postów, a jedynie moje zdjęcia i krótkie pod nimi opisy dla wyjaśnienia co się na nich znajduje. Bardzo lubię robić zdjęcia, wręcz uwielbiam, chociaż absolutnie nie uważam się za specjalistkę w tej materii, ale sprawia mi to radość. Gdziekolwiek jestem i widzę coś wartego uwiecznienia zaraz cykam fotkę. Kocham zabytki, góry, sztukę oraz przyrodę i uważam, że są warte tego by je pokazywać innym. Każdy spacer jest doskonałą okazją do tego by sięgnąć po aparat i zrobić zdjęcie. Zauważcie, że każdy choćby najmniejszy detal ma w sobie coś wartego uwagii. Każdy widok, budynek, rzeźba, a także ludzie czy zwierzęta. Fotografowanie to jedna z moich pasji. Dlatego też często chodzę w góry, bo są miejsca, gdzie człowiek znajduje rzeczy niezwykłe, godne uwiecznienia na trwałe i dzielenia się tym z innymi. Dzielenie się z ludźmi swoimi odkryciami to piękna pasja : ) Warto robić zdjęcia bo świat jest piękny i nieogarniony i oferuje nam niezliczone cuda, rzeczy, które nas zachwycają, przyciągają, zmuszają do tego aby się z  nimi zapoznać.
Bawcie się zatem dobrze :)

Komentarze

  1. Witaj w świcie blogowym powodzenia i to prawda świat jest piękny tylko trzeba to dostrzec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja staram się zatrzymywać obrazy z podróży w kadrze aparatu:)
    Musisz wznowić cykl Twoich foto-reportaży, czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry :)
    Rzadko kiedy mam okazję trafić na młodziutki blog. Nie mam pojęcia jak trafiłaś na mój ale cieszę się bo mogę poznac twój.
    Jeśli mogę coś doradzić to zachęcam do opcji ,,obserwatorzy mojego bloga" To bardzo budujące, kiedy widzi się jak rośnie grupa :) Życzę weny i pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bloga :)

    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty