Stary Kraków w moim obiektywie

Ile razy jestem w Starym Mieście muszę być na Wawelu
 
To miejsce przyciąga jak magnes
 
 
 
 
 
 
 

 

 
Wyremontowana baszta zaprasza do zwiedzania 


 


 

 Szalenie mi się podoba ten budynek ozdobiony geranium. Jak będę kiedyś miała dom to go tak sobie udekoruje.
 

 
Jakże wspaniały ten nasz Teatr Słowackiego
Kocham jego wnętrze a także jego wygląd zewnętrzny
 Miałam raz szczęście być w środku jak byłam na Nabucco Verdiego
 
 




 
Poniżej :
A tu znów gościmy na dziedzińcu i w ogrodzie Collegium Maius
 

 


 
A tu się kuje do kolosów i sesji :)
Podobno
 
 




 
 
Poniżej : Plac Szczepański
 

 
Poniżej : monumentalny zachwycający gmach Collegium Novum 



 









 
Poniżej Kościół św. Krzyża
 

 
 

Poniżej : Ulica św. Krzyża
 



 
 

Komentarze

  1. Wspaniałe zdjęcia, dziękuję za fotorelację i pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna fotorelacja bardzo bym chciała tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo dawno nie byłam w Krakowie,ale tam wystarczy raz być, żeby się zafascynować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu!
    Wspaniała fotorelacja z królewskiego miasta.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byliśmy w Krakowie w ubiegłym roku, ale za krótko i wszędzie kolejki kilometrowe do kas...
    Moja bratanica mieszka w Krakowie, wiec na pewno tam wrócimy po więcej:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Stary Kraków! Nie byłam w nim chyba ze 2 lata i tęsknię (do Krakowa mogę jechać zawsze i korzystam z każdej okazji). A w Collegium Novum wygłaszałam kiedyś referat na pewnej konferencji :)Wspominam z sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całymi dniami tam spacerować można - ja już nawet nie robię tam zdjęć, bo by trzeba było każdy milimetr obfotografować, tyle tam historii i ciekawostek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam jest ślicznie, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraków to ulubione miasto mojego męża. Moim jest Gdańsk i ulica Mariacka oraz Wrocław. Jednak właśnie w Krakowie jak i w Kazimierzu nad Wisłą najbardziej czuje się tzw. "starość", to trudno mi inaczej wyjaśnić. U mnie też dużo zdjęć z Krakowa, poszukaj w etykiecie: polskie miasta i zakątki. Miło, że mnie dowiedziałaś i tak bogato skomentowałaś.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo pięknych i interesujących zdjęć.
    Sfotografowałaś wiele ciekawych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jak widzę ten dziedziniec, to mam wrażenie że jestem z Brzegu, a nie w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaję się ze wstydem, że mało znam Krakow. Byłem kilka razy ale szybko i przejazdem. Pozdrowienia serdeczne z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna relacja.
    Oj tęsknię już za Krakowem.
    Jutro odwiedzę więcej Twoich postów.:)
    Pozdrawiam w ciepły czerwcowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam w Krakowie, mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości uda mi się to zmienić! :)
    Nasz kraj skrywa w sobie ogrom przepięknych zakątków, sztuką jest odkrycie i zwiedzenie każdego z nich.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że dalej na tym blogu nie działasz.
    pozdrawiam Pi

    ps Urzekające fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraków jest zawsze nr. 1, to ulubione miasto mojego męża. Ja się kocham w Gdańsku i Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Kraków! Aż szkoda, że w tym roku muszę przerwać moje coroczne odwiedziny w tym pięknym mieście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie!Fajnie odświeżyć sobie wspomnienia. Ach, jak ja byłam wieki temu w Krakowie! A tu juz poza krajem mineło ponad dekadę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna fotorelacja. Ależ dawno nie byłam w Krakowie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnóstwo cudownych zdjęć z Krakowa. Świetna fotorelacja!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycające zdjęcia! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ach można popatrzeć sobie na Kraków:) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia! Kocham Kraków, to dla mnie najładniejsze miasto w Polsce! Pozdrawiam:) Nowa czytelniczka:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Kraków, przepiękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie Wawel zdecydowanie się przejadł, ale Teatr wygląda cudnie!
    nicole's travel journal

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię Kraków. Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mieszkam niedaleko.
    A moje dzieci się urodziły, chodziły do szkół, na uczelnie, a teraz pracują w Krakowie właśnie:)
    Muszę kiedyś wybrać się do Krakowa tylko po to, aby w spokoju, bez pospiechu pospacerować...

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny Kraków! Pierwszy raz byłam na Wawelu kilkanaście dni temu i rzeczywiście zachwycił. :) Bardzo bym chciała kiedyś mieć radość trafienia do Teatru Słowackiego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie dziwię Ci się, że Wawel tak Cię przyciąga, to piękne miejsce. Wszystkie zdjęcia wyszły fantastycznie i wprawiają w zachwyt!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. JA w Krakowie byłam ostatnio 12 lat temu i planuje tam zawitac ponownie. Piękne miasto i bardzo chcę je zwiedzić ale ciaglr to przekładam bo całą Polskę mam do przejechania

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach.. Kraków. Nic nie jest w stanie pobić klimatu tego cudownego miasta!

    OdpowiedzUsuń
  33. ..dziękuję za fantastyczną wycieczkę po Karakowie.. zdjęcia są
    po prostu przepiękne!

    - pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Kraków ^^ robisz świetne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kraków to piękne i zabytkowe miasto ! A Wawel przyciąga turystów jak magnes :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię to miasto. Mało zdjęć zrobiłam, wielu wspaniałych ludzi spotkałam. Kojarzę moje odwiedziny w Krakowie bardzo pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear!
    Great post. :)
    If you want to follow each other write me on mz blog.
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. W Krakowie zakochałam się już nie raz, bo uważam, że to jedne z piękniejszych miast znajdujących się w Polsce. Nie mogę się doczekać, gdyż już w październiku znowu się tam wybiorę.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko takie okazałe, takie piękne!
    Oby przetrwało wielokrotność stuleci
    i cieszyło oczy kolejnych pokoleń.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałe zdjęcia! Muszę znów odwiedzić Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam okazje niestety tylko raz być w Krakowie :(
    Ale chętnie, bym pojechał raz jeszcze :)
    Śliczne zdjecia buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Byłam w Krakowie, także Wawel obowiązkowo zaliczyłam. Niezwykle wdzięczny obiekt do fotografowania. Nawet Para Młoda akurat wtedy sesję sobie tam robiła, a kolejni się tam pobierali chyba nawet. Pojechałabym jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  43. W Krakowie byłam dwa razy - stanowczo za mało.
    No cóż, Kraków po prostu się kocha:)
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kraków jest cudowny. Swego czasu często tam jeździłam służbowo. Teraz, gdy już tego nie robię, strasznie mi tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. NO haloszki Gilmuruffka ;) Kraków uwielbiam,ostatnio bywam tam jak na mnie dość często i ciągle podobny scenariusz, za dnia spacerkowo, wieczorem koncerty ;) ścisk i cmok od Tyniuli :*

    OdpowiedzUsuń
  46. kraków to magiczne miasto! sukiennice, wawel, sam rynek <3 przepięknie jest tam zarówno za dnia jak i nocą! :)
    Twoje zdjecia - oddają jego cudo! :) https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne miasto. Byłam tylko dwa lub trzy razy i też na Wawelu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ słonecznie! Miły kontrast dla oka przy tej listopadowej szarówce :) Kraków jak zawsze przepiękny.

    Zapraszamy na portal t3kstura, można pokazywać swoją twórczość (fotografie, opowiadania, rysunki, muzykę):
    http://t3kstura.eu/

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zrobiłam sobie letnią wycieczkę po Krakowie :) ciepło pozdrawiam i życzę w ten Nowy Rok 2020 samych wspaniałych radosnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham Kraków i jak już zasiądę do kolacji na Rynku to mogłabym tak do rana
    Dziękuję, że mi przypomniałaś te wrażenia , które raczej nigdy nie umrą...

    OdpowiedzUsuń
  51. Dawno w Krakowie nie byłam. Piękny spacer - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kraków od zawsze będzie mi się kojarzył z artystami. To właśnie tam zaczynał m.in Marek Grechuta, czyli mój idol. Wspaniała, a zarazem bardzo tajemnicza postać. Teraz widzę, że np Kraków w przeciwieństwie do Wrocławia ma tego ducha. Na rynku ciągle się spotyka ludzi grających, śpiewających. Tutaj, we Wrocławiu tak bardzo tego nie zauważam:((
    Pozdrawiam!

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń


  53. .
    I really enjoyed reading your blog, you have worked very well on this website but also I like it and I have received a lot of suggestions in your web site and I have learned all about it and I have been benefited from writing such blogs. Stay.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kraków uwielbiam, aczkolwiek wieki tam nie byłam. Wspaniała fotorelacja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękna wycieczka. W Krakowie byłam w dzieciństwie... i nic nie pamiętam. Dzięki Tobie mogłam go obejrzeć.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero dojrzałam rok postu. Jaka szkoda. Ale może uruchomisz?

      Usuń
  56. Jakie piękne zdjęcia... Szkoda, ze nie kontynuujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ooo a właśnie! ostatnio rozmawialiśmy z mężem że musimy pojechać do Krakowa i pozwiedzać na spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Aż zatęskniłam za Krakowem... :)

    OdpowiedzUsuń
  59. W Krakowie byłam lata temu... fajnie było tam wrócić dzięki Twoim zdjęciom :) na pewno tam kiedyś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładne zdjęcia. Ciasne kadry. Lubię. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Miałam być, nie byłam.. ale to miejsce, które leci do odwiedzenie w lecie! Na pewno tam pojadę ☺

    OdpowiedzUsuń
  62. Przeurocze zdjęcia :) Teatru nigdy z bliska nie oglądałem, a widać jest piękny :) Jak Wiedeń :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Całkiem zapomniałam o tym blogu. Muszę znowu podziałać na nim. Pozdrawiam.

      Usuń
  63. Bardzo, bardzo dawno temu byłam w Krakowie. Ładne miasto ... w każdym razie takie je pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Była, widziałam, zwiedzałam. Zdjęcia cudowne. Widać na nich jaki to ogrom architektury.

    OdpowiedzUsuń
  65. Podziwiam wspaniałe zdjęcia mojego ulubionego miasta.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. W Krakowie byłam wieki temu .To przecudne, klimatyczne miasto. Dzięki Tobie mogłam jeszcze raz pospacerować jego ulicami. Zrobiłaś świetne zdjęcia z ogromną przyjemnością gościłam na Twoim blogu i chętnie zajrzę do Ciebie ponownie. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam Kraków. W ubiegłym roku wybrałyśmy się z córkami na kilka dni. W tym roku znowu chętnie tam wrócę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałoby się dalszego ciągu tej fotograficznej opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Eh kiedy ja ostatni raz byłam w Krakowie. Tęsknię... Piękne miasto, piękną ma historie a Ty przepięknie je uchwyciłaś w swoim kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mnie zaskoczył Gilmour na zdjęciu profilowym, to mój muzyczny guru.
    Kraków zawsze jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  72. Kraków jest niesamowity! Uwielbiam przebywać w tym mieście

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham Kraków, mieszkałam tam wiele lat a i teraz często bywam. Piękne zdjęcia zrobiłaś Kasiu, to był bardzo miły spacer. Dziękuję ci za przemiłe komentarze na moim blogu i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgadzam się, Kraków przyciąga jak magnes, raz tam byłam, ale z chęcią powróce 🙂

    OdpowiedzUsuń
  75. ładnie łapie ten Twój obiektyw... Kraków miał dla mnie przez ostatnie kilka lat szczególne znaczenie, teraz jak mi się "zawalił światopogląd" boję się do niego jechać ze względu na wspomnienia... nie wiem czy będzie mi się jeszcze podobał :(

    OdpowiedzUsuń
  76. Od kilku miesięcy mieszkam i pracuję w Krakowie ,więc podziwiam miasto codziennie🙂

    OdpowiedzUsuń
  77. Przepiękne zdjęcia. Aż zatęskniłam za Krakowem.

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne zdjęcia! Zatęskniłam za Krakowem i (patrząc na pierwsze zdjęcia) za latem. :) Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  79. i tylko na Starym Rynku jest ten sam głęboki błękit, niczym niezakłócony.....

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakie piękne miejsca mamy w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękny Stary Kraków! Byłam tam

    OdpowiedzUsuń
  82. Zjawiskowe miasto! Szkoda, że nigdy tam nie byłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne miasto..
    Nigdy nie byliśmy. Ale dziękuję za fotorelacje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty